O Varya O

Ufaktan Tekrar Başlıyoruz Yazmaya ..)


O Varya O Bazen Hayatının Anlamı Olur  Bazen Sevincinin Ortağı Bazen Yaşam Nedenın

'O'nu Kaybetmekten herzaman Korkarsın , Belkide Kaybetmişsindir ?

İşte En Kötüsü'de 'O'..

Artık 'O'yok Artık 'O'nsuz bir Hayata devam ediceksin , Eğlenmeye çalışıcaksın Eğlenemiyeceksin Çünkü Her Eğlenmeye Kalktığın'da Aklına 'O' Gelicek ..

Birgün Sahil'de Dolaşırken 'O'nu Görüceksin Eski Günler Aklına Gelicek Keşke bitmesey'di dediğin o günleri hatırlayacaksın ..  

Bir'de Bakıcaksınki Yanında Başkasıyla el ele dolasıyor 'O'an kendini kaybediceksin hatta kendini öldürmek bile istiyeceksin ?  'O' Seni Unutmuş Başkasıyla Eğleniyorken ben 'O'nun için neden üzülüyorum demek geliek için'den

'O'nun için değermi diyiceksin  'O' beni unutmuş ben neden onun için üzüleceğim demek gelicek içinden . Gerçekte'de öyle beni unutanı ben'de unuturum hayatın kanunu bu yara aldıkça hayatın kanununu öğreneceksin ..

'O' Kendi dünyasın'da yaşamaya devam ederken sen Başkasıyla sevgili olucak hatta evleniceksin Ama Aklının bir köşesinde 'O' Herzaman Kalıcak..