Adını Sen Koy

Yine yazmaya başlıyorum ufaktan aslında yazmasını fazla beceremem duygusuz insanda değiliz hergün hayatımız meyhanelerde geçmiyor ama yinede klavye belkide duygularımızı anlatmaya yardım ediyor ;

Aşk herkesin bence dilinde olan en büyük birşey ''seviyorum demekle aşık olunmuyor '' herkezin dilindedir belkide seni seviyorum lafları ya gerçekten sevenler.. ?

onlar sever ama söylüyemezler yada terk edilmiştirler birdaha o zamanı yaşamak istemezler hep içlerinde saklarlar ama 'O'nu sevmekten vazgeçmezler . gerçek aşk bence bu . herkes gibi orda burda onu seviyorum laflarını söylemiyolar ...

Herkes birbirine Aşık anlıyorum  ama gerçeği söylersek onların hiçbiri aşık değil sadece heves ama bunu aşk sanıyorlar .

Ayrılık dediğin sadece bitti demekle bitmiyor . sen o sözü söylediğin zaman karşındaki kişiyi biraz anlamak gerekiyor Kız beni terk etti diyip meyhanelere boşuna gitmeyin Orayı Burayı Boşuna Kırıp Dökmeyin Alkol almakla Esrarı Sigasını Kulanmakla unutulmuyor o kişi unutulsaydı şuan biz burda bu yazıyı yazmazdık  unutulmuyor inanın kardeşim emin ol unutulmuyor

onunla tekrar olmasını istersiniz ama olmaz inanın gerçekten olmaz  Sevdiğiniz kişi tekrar deniyelim desede emin olun onun adı artık aşk olmaz size acıdığı için sizinle tekrar sizle sevgili olur yine sizin canınız acımıyacakmı ? siz onu seviyorum derken  o sizden tekrar nasil ayrılacağını düşünürken ? bunun adı nasil aşk olucak... ?

Lafın Kısası Biz burada birşeyler yazmaya çalıştık siz anlarsınız anlamazsınız beğenirsiniz beğenmesiniz size kalan birşey :)